maj 04, 2007

23

Jeg har efterhånden brugt lang tid på Flickr de sidste par dage, og jeg må ærlig indrømme, at det var en befrielse at skifte over til 23 i stedet, hvor jeg uden problemer fik oprettet mig en profil, lagt billeder ind med tags osv. Jeg synes umiddelbart, at 23 er meget mere overskuelig, simpelt (på dansk) og dermed brugervenligt. Det er muligt, at Flicr har flere funktioner (og en del flere billeder) end 23, men der er ingen tvivl om, at jeg meget hellere- i første omgang -vil lege videre med 23. Dog stødte jeg ind i et ret irriterende problem; 23 kunne ikke identificere min blog, så jeg kan ikke hente billeder direkte derind. Det må jeg lige kigge nærmere på, men det bliver ikke i dag, for nu skal jeg nyde resten af min St. Bededag.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Jeg er heller ikke i tvivl om at 23, hvis de fortsætter med at udvikle sig, kan blive en konkurrent til Flickr. Jeg håber det faktisk, det ville være sejt hvis et dansk produkt kunne komme op på det niveau