juni 25, 2007

Personlig forside

Jeg oprettede allerede en personlig forsiden i begyndelsen af dette 23ting forløb. Jeg har valgt iGoogle, hvor jeg har min Google Reader med mine feeds liggende, samt vejret for min by, topnyheder, YouTube og Wikipedia. Jeg har også haft alt muligt andet såsom vittigheder, dagens kunst og andet liggende, men har efterhånden fjernet det, jeg alligevel ikke når at kigge på. Jeg har leget lidt med at vælge forskellige temaer som baggrund.
Alt i alt er det en af de funktioner, jeg har haft mest brug for, ud af alle de ting vi indtil videre har været igennem i 23ting. Jeg har sløjfet nogle af mine nyhedsbreve og i stedet oprette RSS-feeds på dem, som jeg så kigger på, når jeg åbner min pc derhjemme, hvor min personlige forside popper op, når jeg logger mig på nettet. Meget smart og meget overskueligt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

Anonym sagde ...

Easily I to but I about the collection should secure more info then it has.